ddw

Kassiewijle; een laatste indruk maak je maar 1 keer

Kassiewijle; een laatste indruk maak je maar 1 keer - gimmii
Visser & Meijwaard zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de Dutch Design Week, die voor 17-25 oktober 2015 al weer op het programma staat. Zij zullen daar 2 projecten laten zien. Hier alvast een voorproefje van het project uit eigen initiatief; een andere kijk op je laatste afscheid, genaamd Kassiewijle.

Kassiewijle van Visser & Meijwaard in TAC


Met 2 andere partijen - Linda Nieuwstad en Studio Knockout - zullen Visser & Meijwaard in TAC in Eindhoven de presentatie 'Kassiewijle' maken. Het zal hun kijk op afscheid nemen in relatie tot de dood zijn. Het zal alles behalve een treurige bedoeling zal worden!
Kassiewijle Mirror project van Visser & Meijwaard

Een setting waarin je wel dood gevonden wilt worden


Mooie woorden van Steven Visser en Vera Meijwaard: "De dood kent geen lieve kinderen. Maar truttige bloemen in een suffe vaas naast een grenen kist? Om de dooie dood niet! Visser & Meijwaard, Studio KnockOut en Linda Nieuwstad presenteren een setting waarin je wel dood gevonden wilt worden. Voor de doden niets dan goeds! Kassiewijle is een kleurrijk alternatief voor het afscheid; want een laatste indruk maak je maar één keer."

Transitions


Voor het andere project waar Visser & Meijwaard aan deelnemen zijn zij gevraagd door Baars & Bloemhoff. Het totale project heet 'Transitions' waarbij Mieke Meier, Lex Pott, Visser & Meijwaard, OS ∆ OOS, Michiel Martens en de Intuitifabriek zelf een interieurmateriaal van Baars & Bloemhoff kiezen en dat vertalen naar een product waarin de decoratieve en constructieve eigenschappen van het materiaal optimaal tot uiting komen. Hierover binnenkort meer.
Bekijk ook de ander producten zoals de Truecolor meubels van Visser & Meijwaard in de gimmii online shop.

Volgende lezen

AVL Office Chair en bekende billen - gimmii
Industriele BASE klok - gimmii

Laat een reactie achter

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.